loading...
هایپر جوک/جوک هایتان را به اشتراک بگزارید
حسین نیکزاد بازدید : 473 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (16)

سلام به همه ی بازدیدکنندگان

به هایپر جوک خوش آمدید

از لیست موضوعات در سمت راست هم استفاده کنید و عضو شوید و جوک هایتان را برای ما ارسال کنید و جایزه بگیرید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا ساراني در تاریخ 1394/05/31 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا.به خاطر دلايلي تبادل بنر نميتونم بكنم ولي اگه ميخواي ميتونم قسمت تبليغات بالا سايتت رو لينك كنم.
قالب رو هم آماده بود اما سايتي كه ترجمه كرده خيلي از امكانات رو برداشته؟دارم براش امكانات رزبلاگ رو اضافه ميكنم،اين چند روز هم امتحان زياد دارم زياد نميتونم وقت بزارم،آماده شد بهت خبرشو ميدم.قالبش واكنشگرا و حرفه اي.

سعي ميكنم تا دوروز آينده كاملش كنم،شرمنده چون وقت ميگيره.

اينم آدرس پرشين هاب:www.persianhab.ir

از قسمت تماس با ما استفاده كن،منتظر جوابتم

راسي چند روز ديگه قسمت افزايش بازديد سايت هم اضافه ميشه و ميتوني ميزان بازديد سايتت رو بالا ببري
پاسخ : باشه

این نظر توسط رضا ساراني در تاریخ 1394/05/31 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

قالب رو ميزارم توي سايت دانلودش كن.
پاسخ : باشه بزار

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/05/31 و 2:21 دقیقه ارسال شده است

ولش داش منو تو ابمون تو یه جوب نمیره.تبادل نکنیم بهتره.خدانگهدارتشکلکشکلک
پاسخ : به درک من مردم با تو تبادل بکنم

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/05/30 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

هرطور مایلین.خدانگهدارتون

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/05/30 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

سلام من به ی شرط بنرتومیارم اونم اینکه.من فقط بنرت تو هم میزام تو باید هم لینک کنی هم بنر بزاری هم تو تبلیغات متنیت سایتم باشه اینارو انجام دادی ادرس بنر و سایتتو بفرست بای
(لینک/جوجوکی ها|بروزترین مجع دانلود)
(بنر/توسایتم هست بنرم)
(تبلیغات متنیم/جوجوکی هاپبروزترین مرجع دانلود)
پاسخ : نه میخوام حالا شرط و شروط هم میزاری واسه ما!!!

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/05/28 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

سلام از یک ماه پیش تا الان وبتون عالی داره پیشرفت میکنه کارتون عالیییشکلک
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط محمدحسین در تاریخ 1394/04/29 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

https://rozup.ir/download/454298/banner.jpg
اینم لینک بنرم

این نظر توسط محمدحسین در تاریخ 1394/04/29 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

سلام این لینک بنر منه لطفا لینک بنرتو برام نظر کن

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1394/04/25 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا نه من بنر نمیخوام
آره دادا یه ماهه 5 هزار تومن برای بنر میگیرم
پاسخ : باشه الان شماره کارتمو میدم

این نظر توسط محمدحسین در تاریخ 1394/04/24 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

میخواستم بگم که من پیشنهادتونو قبول کردم و هر وقت موافق بودید تبادل بنر کنیم.
پاسخ : باشه حتما


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
بهترین سایت تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایتم چطوره؟
    بهم چند میدی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 755
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 335
  • بازدید سال : 18,936
  • بازدید کلی : 90,830