loading...
هایپر جوک/جوک هایتان را به اشتراک بگزارید
حسین نیکزاد بازدید : 59 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (1)

با دختر رفتیم بیرون تف کردم تو جوب ،چپ چپ نگام میکنه،میگم کارم زشت بود، میگه پ ن پ جوب بعدی بزرگ تره برین توش !

_________________________________________________________________

یه بنده خدا سوار ماشین میشه بعد که به مقصدش میرسه میگه آقا نگهدارین ...
راننده میگه میخوای پیاده شی؟
میگه : بعله .....
(ستاد مبارزه با فتنه ی پ ن پ :))

_________________________________________________________________

دیروز داشتم با دوستم ریاضی کار میکردم خیلی رو مخ بود گفتم میدونستی خیلی خری اونم عصبی شد گفت پ ن پ فک کردی فقط خودت خری هیچی دیگه الان چن وقته دنبال افقم گم شده://

_________________________________________________________________

رفتم دکتر (90 سالشه) به من ميگه: مريضي؟ ميگم: پـَـــ نــه پـَــ اومدم خاطرات جنگ جهاني رو با هم مرور کنيم.

____________________________________________________________________

آب قطع شده بودبعدش که آب اومدیه آب زرد ازلوله اومدبیرون.دوستم میگه یعنی این زنگ لوله هاست. میگم پ ن پ سازمان اب اولش براعذرخواهی اب پرتقال میفرسته.

________________________________________________________________

رفتم سم بخرم يارو ميگه ميخواين زود بميره؟
ميگم پ ن پ ميخوام شكنجش كنم ازش اعتراف بگيرم.

____________________________________________________________________

داشتم روزنامه ورق میزدم دوستم پرسید میخوای روزنامه بخونی گفتم پ ن پ سبزی خریدم فقط الان نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتمش دارم دنبالش میگردم

____________________________________________________________________

من نمیفهمم هر وقت میخوام تو گوشی از یه برنامه بیرون بیام هی میگه (ایا میخواهید از برنامه خارج شوید)یکی نیست بهش بگه پ ن پ میخواستم ببینم حواست هست یا نه

____________________________________________________________________

دختراومده توصف اتوبوس بعد ده دقیقه میگه ببخشیداقااین صف اتوبوسه
منم گفتم پ ن پ صف نونوایی شماچندتامیخواستین؟

___________________________________________________________________

با سگم تو پارک بودیم یهو یه دختره اومد جلو پرسید:این سگه؟گفتم په نه په اسبه داره روزهای سگیشو سپری میکنه

 

کپی آزاده فقط منبع هم بزارید و نظر هم فراموش نشه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط soheil در تاریخ 1394/05/07 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

سلام

لینکین منو هم با عنوان سایت تفریحی دلفیین لینک کنین خبرم بدین
پاسخ : باشه حتما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین سایت تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایتم چطوره؟
    بهم چند میدی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 755
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 842
  • باردید دیروز : 112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,360
  • بازدید ماه : 1,360
  • بازدید سال : 19,961
  • بازدید کلی : 91,855